Medewerkers testen bij u op locatie tegen gereduceerde tarieven? Mail: [email protected]
Afspraak maken
bedrijf medewerkers met COVID mondkapje

Veelgestelde vragen

Heb je vragen over het testen op het coronavirus? Hieronder vind je de meest gestelde vragen.

Veelgestelde vragen

  • Wat heb ik nodig om naar de afspraak te komen?

    Naar jouw afspraak neem je mee:

    – Een geldig legitimatiebewijs (paspoort of identiteitskaart), dit geldt voor alle leeftijden.

    Let op: Een kopie, foto of digitale ID kan niet worden geaccepteerd.

    – Een mondkapje

    – Jouw reserveringsbevestiging welke je per email hebt ontvangen.

  • Wat kost het om een afspraak te annuleren?

    Het annuleren van een afspraak kost €10,- inclusief btw en wordt in mindering gebracht op het teruggeboekte bedrag.

  • Hoe komt het dat ik geen afspraakbevestiging per e-mail ontvang?

    Omdat er online weleens misbruik wordt gemaakt van COVID-19, gaan softwarebedrijven (c.q. Google, Hotmail, Outlook) steeds vaker filteren op onderwerpen “Covid”, “Corona” en/of “test”. Hierdoor kan het voorkomen dat de afspraakbevestiging in de ongewenste mailbox terechtkomt.

    In de meeste gevallen komt de afspraakbevestiging in de postvak terecht. Controleer altijd jouw ongewenste mailbox en/of spambox. Heb je ook in de ongewenste mailbox geen afspraakbevestiging ontvangen?

    Neem dan contact op met onze klantenservice. [email protected] of 010-2687170.

  • Hoe kan ik mijn afspraak wijzigen?

    Het wijzigen van afspraken doe je door een e-mail te sturen naar [email protected] Afspraken kunnen uiterlijk 3 uur voor de oorspronkelijk reserveringstijd worden gewijzigd. Binnen 3 uur is het helaas niet mogelijk om een afspraak nog te wijzigen. Het annuleren van een afspraak kost €10,- inclusief btw en wordt in mindering gebracht op het teruggeboekte bedrag.

  • Is Speed Covid Test verbonden aan een geregistreerde BIG arts?

    Speed Covid Test werkt aan de hand van de LCI en RIVM gestelde richtlijnen. Dit gebeurt onder supervisie van onderstaande BIG geregistreerde arts.

    Drs. I.R. Madijokromo-Ramlal 
    BIG-nummer: 59045296101

  • Wanneer kan ik me laten testen?

    Het is aan te raden om een COVID-19 sneltest of PCR-test te laten afnemen wanneer je lichte klachten hebt, die waarschijnlijk wijzen op aanwezigheid van het coronavirus. Enkele voorbeelden:

    • Koorts (38 graden of hoger)
    • Droge hoest
    • Neusverkoudheid
    • Moeheid
    • Keelpijn
    • Moeilijk of snel ademen, bijvoorbeeld bij het lopen
    • Spierpijn en gewrichtspijn
    • Hoofdpijn
    • Pijn in de borstkas

    Je kan direct een afspraak maken en zo snel mogelijk geholpen worden op jouw gekozen locatie.

  • Wat is belangrijk om de uitslag goed te ontvangen?

    Om je uitslag goed te ontvangen is het belangrijk te letten op het juist invullen van jouw gegevens tijdens de boeking.

    Let er op dat jouw emailadres klopt, jouw telefoonnummer juist is (je moet hier een sms bericht op kunnen ontvangen), vul jouw volledige (paspoortnamen) in en let op jouw geboortedatum.

    Klopt jouw e-mailadres niet ontvang je geen e-mail, klopt jouw telefoonnummer niet kun je geen sms ontvangen om de beveiligde e-mail te openen.

  • Krijg ik een ophaalcode voor de CoronaCheckApp?

    SpeedCovidTest is aangesloten op de CoronaCheckApp. Dit betekent dat je na een negatief resultaat per beveiligde email een ophaalcode ontvangt waarmee je de QR-code kunt genereren.

  • Hoe kan ik betalen als ik geen pinpas of creditcard heb?

    Als je niet in het bezit bent van een pinpas of creditcard, vraag dan aan een bekende of hij/zij de betaling voor jou kan doen. Lukt ook dit niet, neem dan even contact op met [email protected], wij zullen kijken wat wij voor je kunnen betekenen.

  • Ik moet 24/48/72 uur voor vlucht getest zijn, is dit vanaf afname of uitslag?

    De tijd gaat in vanaf test AFNAME. Houd er dus rekening mee dat wanneer je 24 uur vooraf getest moet zijn dat je op de tijd let van afname.

    Als dit niet lukt met een standaard Economy PCR test (uitslag binnen 12 uur) kan je bij ons ook spoedtesten laten afnemen.

    Wij hebben de keuze uit 2 spoed PCR testen:

    Business: uitslag binnen 4 uur

    Priority: uitslag binnen 20 minuten

  • Kan ik een reis certificaat krijgen bij een PCR test of antigeentest?

    Ja, bij een negatieve uitslag ontvangt je zowel bij de PCR test als bij de antigeen test een Engelstalig internationaal reis certificaat waarmee je kunt reizen. Wij versturen dit per beveiligde e-mail.

  • Kunnen kinderen jonger dan 12 jaar ook getest worden?

    Ja, kinderen onder de 12 jaar testen wij ook. Voor extra aandacht kun je ons altijd van tevoren berichten. Stuur hiervoor een e-mail naar [email protected]. Wij zullen de locatie berichten en zorgen dat een ervaren medewerker extra tijd maakt en de test af te nemen.

  • Wanneer krijg ik de uitslag van mijn test?

    Onderstaand lees je wanneer je van welke test de uitslag kunt ontvangen:

    Antigeen test: 15 minuten

    Antigeen speekseltest: 15 minuten

    Antistoffen test: 15 minuten

    PCR (NAAT) Economy: 12 uur

    PCR (NAAT) Business: 4 uur

    PCR (NAAT) Priority: 20 minuten

    DISCLAIMER SpeedCovidTest is niet verantwoordelijk voor eventuele vertragingen en/of her-analyses van het laboratorium. Wij voeren de testen secuur uit op een van onze locaties en dragen dan de test over aan het laboratorium waar de analyse plaats zal nemen. Wanneer wij het resultaat van het laboratorium binnen hebben sturen we deze automatisch door naar de Client.

     

  • Hoe lang duurt het tot ik mijn uitslag ontvang van een Test voor Toegang test?

    De uitslag van een test voor toegang kan tot maximaal 2 uur duren. De locaties krijgen tot 2 uur de tijd om jou van een uitslag te voorzien.

  • Ik heb geen uitslag ontvangen van Testen voor Toegang, wat kan ik doen?

    Indien jouw emailadres niet juist is ingevoerd bij het maken van jouw afspraak zul je ook geen uitslag ontvangen. Het emailadres kan niet aangepast worden. Je zal een nieuwe afspraak moeten maken.

    Testen voor Toegang heeft een helpdesk waar je terecht kunt met deze vraag. Telefoonnummer 088-7770809. Zij zijn iedere dag bereikbaar van 8:00 uur t/m 20:00 uur. Heb je geen uitslag en kan je hen niet meer bereiken kun je een e-mail sturen naar [email protected].

  • Hoe lang is mijn testuitslag geldig?

    Het is afhankelijk van het doel van de test. Ga je reizen hangt het af van de bestemming. Je kunt kijken op www.nederlandwereldwijd.nl hoe lang jouw test geldig is voor het land waarnaar je afreist. Voor Nationaal gebruik zijn de testen op dit moment 24 uur geldig.

  • Hoelang is de Testen voor Toegang test geldig in Nederland?

    In Nederland is deze test 24 uur geldig. Dit gaat in vanaf moment van testafname.

  • Wanneer krijg je een herstelbewijs?

    Ontvang je een positieve uitslag van een PCR test of antigeentest en ben je getest bij de GGD of een andere testaanbieder in Nederland ontvang je na 11 dagen van de GGD een herstelbewijs.

    Let op!

    – Na een positieve uitslag van een antigeentest ontvang je een herstelbewijs voor Nationaal gebruik

    – Na een positieve uitslag van een PCR test ontvang je een herstelbewijs voor Internationaal gebruik.

  • Wanneer kan ik een herstelbewijs aanvragen?

    Wanneer je positief getest bent (een zelftest of serologische (bloed) test telt niet), kun je een herstelbewijs aanvragen via:

    https://vragen.coronatest.nl/herstelbewijs-elders/

    Meer info over het herstelbewijs te vinden op:

    https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-covid-19/coronabewijs/herstelbewijs

  • Hoe lang is mijn herstelbewijs geldig?

    Een herstel bewijs is vanaf 1 februari 2022 180 dagen geldig.

  • Ik heb mijn herstelbewijs nog niet ontvangen, wat kan ik doen?

    Voor informatie over de herstelbewijzen kijk op onderstaande link

    https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-covid-19/coronabewijs/herstelbewijs

    Een herstelbewijs aanvragen kan via:

    https://vragen.coronatest.nl/herstelbewijs-elders/

    Uiteraard kan Speed Covid Test jou helpen om aan te geven wanneer wij de melding aan de GGD hebben gedaan. Speed Covid Test kan echter de herstelbewijzen niet uitgeven, dit verzorgt de GGD voor u.

  • Kan ik reizen met mijn herstelbewijs?

    Is mijn herstelbewijs te gebruiken om te reizen? Dat kan alleen:

    – Na een geregistreerde/gemelde positieve PCR test afgenomen bij de GGD of testaanbieder (mits je hier na 8 september 2021 bent getest), dit geldt niet voor een antigeentest.

    – De positieve PCR test niet langer dan 180 dagen geleden is.

  • Wat is het verschil tussen een antigeen test en een antistoffen test?

    Als je besmet raakt met het Coronavirus SARS-CoV-2 duurt het meestal 5 dagen voordat je klachten ontwikkelt. Heb je COVID-19 gerelateerde klachten ouder dan 5 dagen?

    Dan adviseren wij de CE Europees goedgekeurde Zekmed antistoffen test. Er wordt een sample van het bloed afgenomen aan de hand van een vingerprik.

    De antistoffen test kan aantonen of je recentelijk besmet bent geweest met het corona virus en/of je antistoffen hebt opgebouwd.

    LINK: https://speedcovidtest.nl/antistoffen-test/

    Ben je in contact geweest met iemand die positief getest is op het Coronavirus SARS-CoV-2, test jezelf dan na de incubatietijd (na 5 dagen) of heb je klachten niet ouder dan 5 dagen?
    In dat geval adviseren wij een door de GGD en RIVM goedgekeurde COVID-19 antigeen sneltest. De antigeen test meet de aanwezigheid van eiwitten van het virusdeel in de neusholte.

    Volg ten alle tijden de RIVM en GGD gestelde richtlijnen op.

    https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-covid-19/algemene-coronaregels

     

  • Welke regels zijn van toepassing bij het reizen naar andere landen?

    Voor het opzoeken van een reisadvies kan je het best de website van het Rijksoverheid en het Ministerie van Buitenlandse zaken raadplegen. Via onderstaande website kan je het land van bestemming opzoeken.

    https://www.nederlandwereldwijd.nl/landen

    Let op! Ieder land hanteert eigen regels met betrekking tot het toelaten van reizigers. Raadpleeg de website van Rijksoverheid en/of jouw reisbureau om er zeker van te zijn dat het gekozen land van bestemming jouw reiscertificaat in combinatie met jouw afgenomen test accepteert. SpeedCovidTest B.V. kan geen garantie bieden omdat regelgeving regelmatig wijzigt.

  • Hoe krijg ik mijn negatieve uitslag in de checkapp?

    Je ontvangt een beveiligde email met jouw uitslag. Is de uitslag negatief vind je in deze email een token (code) die je in kan voeren in de Checkapp. Komt u er niet uit kun je altijd contact met ons opnemen.

  • Ik wil een testen voor toegang test af laten nemen op een locatie van SpeedCovidTest, hoe maak ik een afspraak?

    Via de website van Testen voor Toegang www.testenvoortoegang.org kun je een afspraak maken op een van de locaties van Speed Covid Test. Kijk onderstaand welke postcode je hiervoor kunt gebruiken voor een gewenste locatie van Speed Covid Test.

    Alle locaties:

    Ambachtsweg 14-16, 2641 KS Pijnacker
    Spaarndammerdijk 302, 1013 ZX Amsterdam
    Hendrikje Stoffelsstraat 1, 1058 GC Amsterdam
    Weg en Land 42J, 2661 KR Bergschenhoek
    Olof Palmestraat 2, 2616 LM Delft
    Rembrandtstraat 3, 3262 HN Oud Beijerland
    Garnizoenstraat 2, 5363 VX Velp
    Zambonistraat 3, 8263 CE Kampen
    Siloweg 658, 5222 BM s’ Hertogenbosch
    Vogelplein 2, 5212 VK s’ Hertogenbosch
    Korvelplein 199, 5025 JX Tilburg
    Nieuwe Maasdijk 14a, 5256 PN Heesbeen
    Laanstraat 82 07, 3762 KE Soest
    Spitsaak 70, 1991 NS Velserbroek
    Oostplein 304, 3061 CH Rotterdam
    Broekhovenseweg 60, 5021 LG Tilburg
    Slinge 163, 3085 ER Rotterdam
    Grote kerkstraat 39G, 4944 XB Raamdonksveer
    Vrieseweg 115, 3311 NV Dordrecht
    Molenweg 245, 6543VD Nijmegen
    Kweldergras 4, 9738AJ Groningen
    Schweitzerlaan 20, 1187JD Amstelveen
    Leyweg 251m, 2545CZ Den Haag
    Tinelstraat 16, 5654LT Eindhoven
    Reeweg 24, 3088KA Rotterdam
    Industrieweg 5W, 8263 AA Kampen
    Heeswijkplein 142, 2531 HJ Den Haag
    Uilenwaard 29, 5236WB Den Bosch
    ’t Erf 4, 3831 NB Leusden
    Uiverlaan 16, 3145 XN Maassluis
    Hopperzuigerstraat 45, 1333HM Almere
    Montfoorthof 82, 1106JP Amsterdam
    Jan van Loonshof 16, 3031AX Rotterdam
    Bos en lommerweg 385, 1061DH  Amsterdam
    Ambachtsgaarde 24, 2542EE Den Haag
    Thomas Edisonweg 53, 5151DH Drunen
    Hatertseweg 823, 6535 ZT Nijmegen
    1e wormenseweg 65, 7331DB Apeldoorn
    Picardie 11, 5911BW Venlo
    Postelse Hoeflaan 92a, 5042KL Tilburg
    Ijburglaan 500, 1087BT Amsterdam
    Belterlaan 22, 1777 HM Hippolytushoef
    De Werf 11, 2544 EH Den Haag
    Middenbaan-Noord 130, 3191EL Hoogvliet
    Kouk 2b, 6093BG Heythuysen
    Gerard Brandtstraat 6E, 1054 JH Amsterdam
    Volmerlaan 2, 2288 GC Rijswijk
    Dr Snijderstraat 2B, 1511 VJ Oostzaan
    Akerstraat 99, 6445CN Brunssum
    Kempstraat 8, 2572 GH Den Haag
    Erasmusplein 22, 3351 GG Papendrecht
    Almelosestraat 2, 8102 HD Raalte
    Dorpsstraat 2, 8152 BL Lemelerveld
    Jan van Arkelweg 6, 3791 AC Achterveld
    Prins Alexanderlaan 37, 3068 PN Rotterdam

  • Ik heb vragen of hulp nodig voor mijn testen voor toegang afspraak, wie kan ik bereiken?

    Testen voor Toegang heeft een helpdesk waar je terecht kunt voor al uw vragen. Telefoonnummer 088-7770809. Zij zijn iedere dag bereikbaar van 8:00 uur t/m 20:00 uur. Heb je vragen buiten deze tijden die niet kunnen wachten? Kunt u een e-mail sturen naar [email protected].

  • Ik krijg wel een sms maar geen email van testen voor toegang uitslag, wat kan ik doen?

    Neem contact op met de helpdesk van Testen voor Toegang. Zij helpen je graag aan de token (code) welke je nodig hebt voor de checkapp. Telefoonnummer 088-7770809. Zij zijn iedere dag bereikbaar van 8:00 uur t/m 20:00 uur. Heb je vragen buiten deze tijden die niet kunnen wachten? Kunt u een email sturen naar [email protected].

  • Ik wil mijn afspraak voor testen voor toegang annuleren of wijzigen, wat moet ik doen?

    In jouw afspraakbevestiging vind je een link om de afspraak te annuleren. Dit wordt zeer op prijs gesteld, zo komt er een plekje vrij voor een ander.

    Een afspraak wijzigen gaat helaas niet. Hiervoor kun je de gemaakte testafspraak annuleren en een nieuwe gewenste afspraak inplannen.

  • Kan ik met een negatieve Testen voor Toegang test naar het buitenland?

    Check vooraf goed of een antigeentest voldoende is om af te reizen naar jouw bestemming. Check ook goed of dit land alleen een QR-code accepteert. In sommige gevallen heb je een reis certificaat nodig. In dat geval boek je een commerciële antigeentest. Bij Speed Covid Test ontvang je bij een commerciële antigeentest een QR-code en reis certificaat.

    Bij een negatief resultaat van een antigeen test via Testen voor Toegang kun je sinds 11 oktober 2021 ook de CoronaCheck-app op internationaal zetten. Check vooraf goed hoe lang deze test geldig is, dit is per land verschillend. Voor meer informatie hierover kijk je op www.nederlandwereldwijd.nl.

  • Mijn gegevens kloppen niet van mijn uitslag van Testen voor toegang, wat kan ik doen?

    In het systeem van Testen voor Toegang kunnen geen wijzigingen gedaan worden. Heeft u al een uitslag ontvangen en kloppen de gegevens niet zal er een nieuwe testafspraak gemaakt moeten worden.

  • Ontvang ik bij een Testen voor Toegang test ook een reis certificaat?

    Na een negatief resultaat van de antigeentest van Testen voor Toegang ontvangt u enkel een QR-code, geen reis certificaat.

  • Ik reis naar Japan, kunnen jullie mij hierbij helpen?

    Ja zeker! Vink tijdens de reservering aan dat uw bestemming Japan is. Op die manier ontvang je een speciaal certificaat welke geschikt is om af te reizen naar Japan. Alle gegevens welke de Japanse overheid vraagt staan hierop vermeld waardoor het aparte formulier niet nodig is. Voor vragen hierover kun je contact met ons opnemen [email protected].

  • Kan ik een reis certificaat krijgen bij een PCR test of antigeentest?

    Ja, bij een negatieve uitslag ontvangt je zowel bij de PCR test als bij de antigeen test een Engelstalig internationaal reis certificaat waarmee je kunt reizen. Wij versturen dit per beveiligde e-mail.

  • Kan ik mijn QR-code uitprinten?

    Wil je je QR-code uitprinten? Dat kan! Ga naar https://coronacheck.nl/nl/print/.

  • Kom ik wel in aanmerking voor een test?

    Iedereen kan zich bij ons laten testen. Via deze website kan je een beschikbare datum en tijd reserveren. Je kan daarna online betalen met iDeal, PayPal of creditcard. Ter plaatse betalen is niet mogelijk.

  • Testeisen voor mijn bestemming zijn gewijzigd, wat kan ik doen?

    Zijn de eisen voor het land van bestemming aangepast kun je contact met ons opnemen door een e-mail te sturen naar [email protected].

    Indien je dag en tijd van testafname wil wijzigen geef dan jouw reserveringsnummer en de gewenste dag, tijd en locatie door via  [email protected], wij passen dit kosteloos aan.

    Indien je een andere test nodig hebt annuleer dan de afspraak en plan een nieuwe gewenste afspraak in. Maak je een nieuwe afspraak is de annulering gratis, stuur dan een email naar  [email protected] en vermeld het oude en nieuwe reserveringsnummer.

    Wil je de afspraak helemaal annuleren kan dit ook, hiervoor betaal je 10 euro annuleringskosten, deze worden ingehouden op het terug te betalen bedrag.

  • Waar kan ik een PCR Mondspoel-/speekseltest laten afnemen?

    Momenteel zijn wij de eerste in Nederland die deze test commercieel gebruiken en zullen wij eerst een pilot draaien bij onderstaande locaties:

     

    Bergschenhoek (Weg en land)

    Delft (Olof palmestraat)

    Pijnacker (Ambachtsweg)

    Rijswijk (Volmerlaan)

    Den Haag Kling (Ypenberg)

  • Waar wordt de test uitgevoerd?

    Speed Covid Test is een landelijk verspreid testcentrum. De test wordt uitgevoerd op verschillende testlocaties in Nederland. Op de locaties pagina vind je een overzicht van alle locaties.

  • Ondersteunen jullie evenementen?

    SpeedCovidTest kan ervaren test ondersteuning bieden bij het organiseren van evenementen. De gehele organisatie wordt gecoördineerd en in goede banen geleid. Voor meer informatie kun je contact opnemen met ons team Operations. Stuur een e-mail naar [email protected]

  • Wat doe ik bij een negatieve uitslag?

    Een negatieve uitslag betekent dat je (op dit moment) niet besmet bent met het coronavirus. Dit verandert niets aan de landelijk gestelde maatregelen om verspreiding van het coronavirus te voorkomen:

    • Was vaak je handen met water en zeep, daarna handen goed drogen.
    • Hoest en nies in de binnenkant van je elleboog.
    • Gebruik papieren zakdoekjes om je neus te snuiten en gooi deze daarna weg.
    • Schud geen handen.
    • Houd 1,5 meter afstand (2 armlengtes) van anderen.

    https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19

    Ontwikkel je opnieuw klachten COVID-19 gerelateerde klachten? Maak dan opnieuw een testafspraak.

  • Wie kan ik bereiken als ik mijn uitslag niet heb ontvangen?

    Op onze website, op de homepage vind je een icoontje waarop staat ‘uitslag nodig?’. Vul deze in en er wordt heel spoedig contact met je opgenomen.

    Tevens zijn wij goed bereikbaar op de mail [email protected], ook voor en na openingstijden.

    Op de website is er ook een chat functie waar wij ook vaak bereikbaar zijn.

    Telefonisch zijn wij bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:00 t/m 17:00 uur tel: 010-2687170.

  • Welke gegevens staan op mijn reis certificaat?

    Op jouw reiscertificaat van een negatieve PCR test staat het volgende vermeld:

    – Omschrijving van type test
    – Testdatum
    – Tijd testafname
    – Tijd testuitslag
    – Tijd test uitslag verstuurd
    – Volledige naam
    – Geboortedatum
    – BSN nummer
    – Documentnummer
    – Naam en handtekening van onze BIG geregistreerde arts
    – Laboratorium
    – Testaanbieder

     

    Op jouw reis certificaat van een negatieve antigeentest staat het volgende vermeld:

    – Omschrijving van type test
    – Testdatum
    – Tijd testafname
    – Tijd testuitslag
    – Volledige naam
    – Geboortedatum
    – BSN nummer
    – Documentnummer
    – Naam en handtekening van onze BIG geregistreerde arts
    – Testaanbieder

  • Wordt mijn positieve uitslag gemeld bij de GGD?

    SpeedCovidTest heeft een meldplicht aan de GGD, alle positieve antigeen en PCR testen melden wij dan ook aan de GGD. De antistoffen test worden niet gemeld aan de GGD.

  • Wat gebeurt er met mijn gegevens?

    De sneltest uitslagen worden binnen 15 minuten naar je gemaild. De PCR-testen worden na onderzoek uit ons laboratorium ook via de mail naar je verzonden. Deze testresultaten worden maximaal 2 weken bewaard en daarna vernietigd. Zowel de gegevens in de database als de verzonden items box worden na 2 weken vernietigd.

    Voor alle informatie over jouw gegevens-gebruik lees je in ons Privacybeleid.

  • Zijn de testen betrouwbaar?

    Speed Covid Test werkt uitsluitend met CE Europees en RIVM gevalideerde sneltesten. De PCR-test is wereldwijd de gouden standaard. Voor het onderzoek aan de hand van de PCR-test, werkt Speed Covid Test samen met door het RIVM goedgekeurde laboratoria.

  • Op locatie testen is dit mogelijk?

    SpeedCovidTest test ook op locatie. Onze afdeling Operations helpt hier graag bij. Je kunt contact opnemen door een e-mail te sturen naar [email protected].

  • VIP Service

    SpeedCovidTest bied ook VIP service. Op alle mogelijke plekken en tijden komt het team Operations bij u langs. Zowel PCR testen als antigeentesten kunnen worden afgenomen beide met uitslagen binnen 20 minuten. Alles is bespreekbaar. Neem voor de VIP service contact op met Operations, e-mail [email protected].

  • Wat is Operations?

    SpeedCovidTest heeft een speciale afdeling gespecialiseerd op het testen op locatie. Operations doet voor meerdere gerenommeerde bedrijven al hun testen aan boord van schepen, (Privé)jets en hotels.
    Meer weten over onze 24/7 service? Stuur gerust een e-mail naar [email protected]

  • Kan ik mijn werknemers laten testen bij SpeedCovidTest?

    Ook bij SpeedCovidTest kunnen werknemers getest worden. Voor speciale afspraken hierover is onze afdeling Operations bereikbaar via [email protected].

  • Hoe kan ik mijn bedrijf/werkgever aanmelden bij Operations?

    Als je als bedrijf jouw medewerkers wilt laten testen kan je een vrijblijvende offerte aanvragen bij onze operationele afdeling. Deze zullen jou een staffel aanbieden en jou alle vrijblijvende informatie opsturen hoe zij te werk gaan.

    Mail jouw vraag naar: [email protected]

  • Hoe kan ik testen inplannen als agentschap?

    Als je als agent jouw medewerkers wilt laten testen kan je een vrijblijvende offerte aanvragen bij onze operationele afdeling. Deze zullen jou een staffel aanbieden en jou alle vrijblijvende informatie opsturen hoe zij te werk gaan.

    Afdeling OPS werkt al samen met meerdere grote agentschappen zoals: Vopak agencies, Dynamic port agencies, Shell Aviation, Vertom en Calvin Klein.

    Mail jouw vraag naar: [email protected]

  • Hoe kan ik informatie ontvangen om een testlocatie te starten?

    Stuur een e-mail naar [email protected] hierna ontvang je de eerste informatie.

Veelgestelde vragen

Onder supervisie van BIG arts

Onze diensten gebeuren volgens de RIVM-richtlijnen en werkt onder supervisie van:

Drs. I.R. Madijokromo-Ramlal
BIG-nummer: 59045296101

Contact opnemen

Uitslag nodig voor Testen voor Toegang?
Je kan jouw uitslag alleen via de telefonische Helpdesk van Testen voor Toegang opvragen.
Telefoonnummer: 088 – 777 0809

Uitslag nodig van Speed Covid Test?
Mocht je helaas langer moeten wachten op je uitslag dan je van ons gewend bent, vul dan onderstaande contactformulier volledig in. Wij gaan direct aan de slag.

Vragen over (werknemers) testen?
Heb je een vraag over één van onze testen of wilt u een afspraak inplannen voor maatwerk met betrekking tot het testen van meerdere werknemers op jouw bedrijf. Vul dan het onderstaande contactformulier in.

NAAT PCR Test
Een geruststellend gevoel

Laat je testen

Het is snel en veilig. Al 1.165.973 mensen gingen je voor. Inclusief ophaalcode voor de CoronaCheck-app
Afspraak maken
Wij werken met handelingsbekwame gecertificeerde Covid-19 testers en zullen er voor zorgdragen de test zo correct en prettig mogelijk bij jou af te nemen.
Uitslag nodig?
Meerdere mensen zijn nu aan het boeken vanuit

1.165.973 mensen gingen je voorLaat je testen

Het is snel en veilig. Wij doen er alles aan de test zo prettig mogelijk af te nemen. Inclusief ophaalcode voor de CoronaCheck-app.